.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم.

استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید.
به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم.

سردار مهدی توکلی اظهار داشت: در این مدت 643 مورد سرقت موتورسیکلت و 184 دستگاه اتومبیل صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در 6 ماهه اول امسال حدود 450 کیلوگرم انواع کشفیات مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته در بخش کشفیات 37 درصد رشد داشتیم.

توکلی تصریح کرد: تعداد 5 هزار و 233 نفر قاچاقچی نیز توسط ماموران نیروی انتظامی استان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند و نیز 33 باند توزیع مواد مخدر و مقادیر زیادی از غنائم آنان در طی این مدت منهدم شد.

وی خاطر نشان کرد: در طی 6 ماهه اول سال جاری تعداد 736 هزار و 951 نفر به انحاء مختلف به نیروی انتظامی مراجعه کرده و یا تحت عناوین مشاوره و امانت دار از نیروی انتظامی مدد می جستند و حدود 119 عملیات در طی این مدت از طریق ماموران نیروی انتظامی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در ادامه به بحث برخورد با مسائل اخلاقی و عملکرد نیروی انتظامی استان در طی این مدت پرداخت و گفت: حدود 35 هزار نفر از کسانی که اعمال منافی عفت  انجام می دادند و مسائل اخلاقی را رعایت ننمودند در طی این مدت دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 67 درصدی برخوردار بوده است.

توکلی افزود: در طی این مدت نیز 9 هزار و 879 نفر با تعهد آزاد و 2 هزار و 521 نفر به دادگاه اعزام شده و از این تعداد یک هزار و 700 نفر محکوم شدند.

وی گفت: در این مدت حدود 6 هزار و 270 نفر دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته از رشد 100 درصدی در این بخش برخوردار بوده است.

توکلی تصریح کرد: یک هزار و 488 دستگاه ماهواره ضبط و 527 مغازه به دلیل عدم رعایت مسائل اخلاقی پلمپ شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.